Sponsor Radio Internet, Temin.fm : 24 Jam Lagu Best Woh!!!

- 11.19
advertise here
As Salam semua

Ramadhan dah masuk hari keempat kan? Cepat masa berlalu. Tup tup tinggal seminggu lagi nak raya. Aku macam biasa lah, duduk rumah memang feel lah seratus peratus puasa. Nak kata tidur je tu tak lah. Busy macam anak sepuluh jugak nampak gayanya. Menguruskan urusan dunia. Kehkehkeh. Sempat lagi kan nak buat ucapan? Kalau korang kata lambat, aku tetap nak ucap "Selamat Menjalani Ibadah Puasa Buat Muslimin & Muslimat specially readers dan follower blog aku ni". Ni blog aku kan, suka hati lah nak ucap cepat ke lambat. Hewhewhew! 

Cerita pasal puasa ni kan, nak kata aku malas takde lah sangat. Nak kata aku busy pun tak jugak sebenarnya cuma entak kenapa jari jemari aku ni dah tak lembut pulak nak menaip entry macam aku kat kampus dulu. Kalau masa belum cuti semester ni, pantang ada idea sikit laju je jari aku ni menaip satu per satu perkataan untuk entry blog. La ni, ya Rabbi nak buat separuh entry pun macam kena paksa kerja buruh kasar! Malas woi!!! 


Kalau kau perasan kan, kat sebelah tepi blog aku ada satu perubahan besar. Certeka, certeka! Yes, yes! Tu ada satu column baru "Speaker Tajaan"! Tu lah kan, blog ni memang macam-macam sumber rezekinya. Blog aku dipilih sebagai salah seorang sponsor untuk Radio Temin. FM. Radio 24 jam tanpa henti. Haaaa kalau korang kata tak pernah dengar pun nama radio ni? Yerp, aku pun sama. Tak pernah dengar kan. Tapi, please please please jangan cepat under estimate sesuatu. Kau dengar dulu! Ohhhhoooiiii lagu-lagu dia main boleh tahan wo! Current song beb! Ni, masa aku taip ni around 2-3 pagi still ada deejay yang duk bebel-bebel tanpa boring. Siap promote blog aku lagi tu, kadang-kadang kena bahan jugak! Sabar je lah. Kehkehkeh. 

Korang cuba klik link ni, link webpage radio ni. Kat situ ada macam-macam yang korang boleh buat. Paling aku suka tu diaaa, boleh request lagu. Aku dah try, sekejap je terus dimakbulkan permintaan korang tu. Tak payah tunggu lama-lama. Lagi? Korang boleh chatting-chatting jugak dekat situ. Mana tau, ada rezeki jumpa jodoh kan? Heheheh! Tak cukup tu, kat website ada banyak cerita dan info-info terkini yang boleh lah sikit sebanyak tambah maklumat korang. Tak lah orang panggil korang katak bawah tempurung kan. Haaa kan bagus tu, semua ada. Complete set lah. 

Dengan tagline "Ate Moh Ler Kite Dengor", radio internet ni agak fresh untuk jadi halwa telinga para visitor, reader dan follower blog aku. Tak lah stick dengan satu lagu je kan. Korang boleh dengar lagu dari zaman rock kapak, jiwang leleh mahupun ke zaman sekarang, ala-ala lagu easy listening gitu. Apa tunggu lagi, cepat-cepat request lagu kegemaran korang. Tapi jangan lupa, letak nama blog Coklateyes sebagai sumber info korang ye. Eh, tekan sekali button LIKE kat FB Temin.fm. Semoga sukses Temin.fm! Go baby, go baby! 



p/s: nak try jadi deejay agak-agak layak tak???
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search