Kimi. Kucing Jantan Paling Seksi.

- 23.06
advertise here
As Salam semua

Ini kalau aku cerita kat orang ni, mesti orang ketawa. Dengan aku sendiri gelak sorang bila teringat cerita semalam. Al kisahnya, semalam petang aku sorang-sorang drive nak pegi amek adik aku balik praktikal. As usual. Nothing happen. 

Disebabkan rasa sunyi, aku pun bukaklah player kat handphone sambil feeling sorang-sorang. Nyanyi kuat-kuat dalam kereta. *macamlah korang tak biasa kan* Tiba-tiba tengah aku dok syok nyanyi tu, aku dengar satu bunyi...

Meoooooooooooow!

Huh?! Tengah drive ni dalam keadaan hujan lebat tu, cepat-cepat aku toleh seat belakang sekali cari mana datang puncanya bunyi tu. La... time tu aku tengok Kimi, kucing jantan paling sexy kat taman aku ada kat belakang. Entah bila dia naik dalam kereta pun aku tak tahu. Dah berapa lama dia kat situ pun aku tak sedar. Rupa-rupanya, aku baru teringat, paginya aku dengan mak aku beli barang-barang. So, aku percaya masa pintu tengah terbukak (sementara loading barang) tulah masanya dia masuk kereta. Dan aku yang tak sedar ni terus tutup pintu.  Menggelabah jugak aku. Terus aku tala hidung, kot-kot dia ada terkincing atau ter-ek-ek kat dalam kereta. Naya aku kalau jadi gitu. Dahlah baru lepas cuci kereta. Alhamdulillah, kereta aku masih lagi bau Ambi Pur perisa lemon. 

tinggi kan kucing aku? mula meninjau!

Muka terkejut pulak. Mesti dalam hati dia kata "What a wonderful world out there!"
suka gambar ni. buat muka kesian dia tu yang comel... 
Sabar betul aku dengan Kimi ni. Aku panggil dia ke depan. Than dia duduk kat seat sebelah driver. Elok je buat muka kesian. Mesti dia ingat aku nak buang dia kat mana-mana. No-no-no Kimi. Kita sekeluarga sayang awak tau. Awak kan kucing jantan paling seksi dalam taman! Meooow ;)


My cat is an alien. Finally. 


p/s: Aku teringat cerita Mr.Bean, yang dalam kereta dia ada anjing tu. 




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search