Game Lukis-Lukis Terbaik Untuk Android

- 05.33
advertise here
As Salam semua

Dulu, pernah seketika aku rasa nak beli Blackberry sebab rasa Android yang aku pakai sekarang ni, fungsinya lite-lite je! Tapi aku salah. This is the best game for the android user! Aku ketagih kau tau? Rasa dah ramai tau kan? Ni diaaa. DRAW SOMETHING! 


Aku suka sebab dia membuatkan aku kembali pada mood melukis aku. Walaupun kadang-kadang fail lah jugak. Tapi seronok. Rasa macam budak-budak kecik balik. Seronok. Dan cantik! U can draw anything beb! Aku pun kadang ikut mood. Kalau rajin, ginilah jadinya. Kalau tidak, cincai saje!


Lagi seronok, untuk guess gambar from the opponent. Kadang-kadang rasa macam bodoh jugak, sebab dorang dah lukis cantik giler, tapi pasal grammar macam kureng, aku pun salah menjawab. Kehkehkeh. 

So, sapa yang main game ni? Jom, join aku. Kite boleh teka-teka lukisan! 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search