Review Blog 2: Scha Lalala

- 19.16
advertise here
As Salam semua



Next blog yang berjaya untuk direview adalah blog Scha Al-Yahya. Eh salah Scha Lalala. Dengan tagline Life Is Cun, sememangnya Scha merencanakan story-story lifenya dalam blog. Memang cun. Memang menarik. Blog dia simple, tapi sekali pandang orang boleh agak, penulisnya seorang yang belasan tahun sebab terpamer unsur-unsur school girlish kat blog. Sweet! 

Aku suka header Scha. Sebab pada header, dia letakkan beberapa impiannya. Secara tak langsung, sangat catchy dengan gaya hidup anak gadis hari ni. Berbalik pada entry pulak, entrynya simple dan menarik. Yang paling penting, ejaannya betul. Tak macam blog budak sekolah yang lain yang menggunakan ejaan EWWW! 

Pada aku, blog Scha ni memang lengkap asam garamnya. Memenuhi kriteria sebuah blog yang baik. Walaupun ada lagu, tapi button pause diletakkan di bahagian atas blognya. Kiranya, visitor boleh cepat-cepat pausekan lagu kalau tak nak dengar. Tak perlu tercari-cari. Bloglist pun diletakkan secara tersusun. Dikemaskini dan pokoknya, semua dalam keadaan sistematik. Berkenan sungguh aku. Takde lah widget-widget yang bukan-bukan. 

Entry Terbaik pada aku di Blog Scha Lalala ni pulak ialah Meet my sweetheart ----- Bukan pasal kekasih hati, tapi pasal peneman setia yang comel! Haaa, korang semua pegilah jengah blog dia. Sangat catchy dan menawan hati gitu! Apa tunggu lagi -------KLIK SINI-------




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search