Sampai Masuk Dalam Mimpi...

- 19.05
advertise here
As Salam semua



Tomorrow will be my last day for exam. Yes, last paper. The killer! Sumpah memang takut. Aku tak tau lah kenapa, tapi setiap kali aku takut for sure benda yang aku takutkan tu akan masuk sampai dalam mimpi. Walaupun taklah straight to the point, tapi macam ada kaitannya. Bila bangun mesti jantung aku berdegup kencang gile! Aduhai...betul-betul lah penangan exam ni. 

Walaupun preparation tu dah dibuat, tapi nervous tetap tak boleh hilang. Rasa macam serba tak kena. Duduk tak boleh, baring tak boleh, makan tak boleh, semua lah! Korang pun macam tu ke? Setiap kali exam macam tu lah perasaan aku. Sampai kan aku takut sendiri. 

Aku mohon korang doakan aku ye untuk killer paper esok. Doakan aku boleh menjawab dengan tenang dan beroleh kejayaan untuk semester ni. Amin! All the best untuk korang jugak. 



p.s: Lepas paper terus aku balik Johor sebab on 18 Jan aku akan ke Hospital Sultanah Aminah, JB.




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search