Ombak Rindu Instrumental Cover by Ilham Subri | Touching Ah!

- 10.11
advertise here
As Salam semua

Ombak Rindu. Fenomena luar biasa filem tempatan. Clap.Clap.Clap. Aku tengok movie tu 3 kali dah. Yes, for the first time masa kat wayang, aku tak nangis. Geram adalah! Kalau tak, tak kan ada budak kena lempang dengan aku kan? Jadi kali kedua dan ketiga aku tengok, aku nangis, Lagi-lagi part Haris mengamuk gila-tak-ingat-dunia dalam toilet tu. Memang lah kau Haris!

Fine, not about that. Kalau kau bukak You Tube, kau taip Ombak Rindu pasti akan muncul berduyun-duyun insan yang mempamer bakat. Buat cover song. Baik lelaki mahupun perempuan. Ada yang superb-ohsem. Ramai jugak yang kena kutuk. Kesian. But at least, dorang berani mempamer bakat terpendam. Tapi, yang aku nak tunjuk ni...confirm pujian berbakul-bakul akan dilemparkan.


Bangga wei, sebab mereka ni muda remaja lagi. Berbakat besar pulak tu. Lagi pulak, dulu masa aku sekolah rendah, aku sangat suka main rekoder tu. Sampai berhari-hari aku belatih bila ada ujian. Tapi sekarang tak tau mana ntah pegi rekoder tu. Sayang!!! A big kudos buat adik dalam video ni. Moga bakat anda mampu membuatkan anda berjaya! 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search