Maaf. Saya Tak Rancang Semua Ni...

- 06.54
advertise here
As Salam semua


First of all, aku memang malu sangat. Ni kira dah buat tak elok dah ni. Aku mintak maaf sangat-sangat pada semua para pemenang yang tersenarai untuk Give Away Nisa Kay dan Give Away aku sendiri. Aku mintak maaf pasal aku lambat post hadiah untuk korang. Aku mintak maaf banyak-banyak. Ada beberapa masalah dan kesulitan yang aku alami yang aku tak dapat nak elakkan. Mula-mula aku plan habis je exam aku akan post hadiah korang semua, tapi aku kena bawak ayah aku untuk medical check-up di Johor Bharu. Seterusnya ada beberapa lagi masalah yang menyukarkan aku. Aku memang tak pernah plan macam ni. Tapi semua ketentuan-Nya. Aku sendiri sebenarnya tak suka pegang barang orang lama-lama. Sebab bukan hak aku kan. Aku mohon sangat korang maafkan aku ye! 

Jadi, aku janji pada mereka yang berkenaan, aku akan post hadiah tu pada hari Rabu ni. Janji. Promise!!! Ampun banyak-banyak ye my dear semua...








Advertisement
 

Start typing and press Enter to search