Baucer KFC RM 100 Dah Sampai! Terima Kasih Libresse!!!

- 05.49
advertise here
As Salam semua

Oh yeah!!! Holiday menjelma. Walaupun nun jauh dalam hati aku ni ada kegusaran, tapi kegusaran hilang bila balik rumah ada sesuatu menanti penuh kasih sayang. Ececeh... kau ingat ada buah hati kat kampung halaman? Tidak. Tidak. Kau ingat lagi KEMENANGAN INI? Alhamdulillah, sehari selepas aku memulakan cuti semester, hadiah selamat sampai ke rumah! Gembira sangat...


Tu diaaa berderet lima keping baucer KFC. Meroyan sekejap tengok bucket KFC yang tumpah tu. Belum lagi menjeling pada tarikan cheese yang melting. Ohsem! Twing-twing-twing! Mana satu yang nak dimakan secara berjemaah ni? Voting dilakukan dan the whole family vote for....







Disebabkan kemenangan ni, aku pun belanja lah famili aku. Kira buat famili gathering lah selepas berhempas pulas memerah otak akibat exam. Seronok bila makan ramai-ramai ni kan... Ye lah bukan selalu. Kadang aku cuti, akak aku tak. Kadang adik aku pulak tak balik. So, ni kira macam makan besar lah untuk family kiteorang! Alhamdulillah and thank you Libresse sebab memilih aku sebagai salah sorang pemenang. Harapnya lepas ni rezeki bertambah lah lagi kan! 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search