Lysaa Faizureen Telah Berjaya Ditawan Hatinya! Ewah!!!

- 20.12
advertise here
As Salam semua

Satu dunia blog memang kenal dengan budak kecik Lyssa Faizureen ni. Abang Ben Ashaari sendiri mengagumi beliau. Dan rasanya baru beberapa minggu lepas Ayeem Ayam pun sama, terkejut bila ada seorang budak perempuan yang berjaya kalahkan Hanis Zalikha, Fatin Liyana dari aspek follower blog. Blognya diminati, disegani dan difollower-i *bahasa apa ni?* oleh hampir 50k orang follower! Fuh... terjojol mata ni haa. Nak dapat 5 ribu pun basah ketiak, dia kacang dan kentang goreng je dapat 50 ribu! Dasat!!! 


Tapi, ada satu perkara yang cukup-cukup-cukup membanggakan aku. Apa dia? Kau tengok ni, bila mana Lyssa Faizureen aka LF telah berjaya ditawan hatinya. Oleh sapa? Oleh BLOG HANYA DARI MATA! Yes, it is my blog bebeh. LF follow blog aku beb. Oh----*gosok-gosok mata sampai tanggalkan spec dulu*


Tak cukup dengan tu, dia tambah lagi keceriaan aku dalam dunia blog dengan ini...


Fuhlamak, berbunga-bunga kembang hati aku bila ada compliment dan sokongan macam ni. Bukan senang kan nak dapat moment macam ni. Berharga tu. Haaa sapa kata blogger hebat sombong? See, LF is a vice versa. Dia telah membuktikan bahawa blogger hebat tak pilih bulu. Kalau korang ingat, aku pernah bagitau SATU TIPS MENAWAN HATI BLOGGER HEBAT dulu. Cubalah korang buat, mana tahu jadik. Untuk kes Lyssa Faizureen ni, semalam aku POST INI, terus tak lama dia follow. Dan dia tak sombong wei, sebab dia komen lagi entry aku yang tak seberapa tu. Aku buat entry tu bukan nak pancing dia sangat, tapi as my token of appreciation for her sebab memang aku memerlukan tutorial tu sangat-sangat! Terima kasih sekali lagi buat LF.... you really make my day! 




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search