Kalau Tahu Masyuk Macam Ni, Dah Lama Buat!!!

- 21.59
advertise here
As Salam semua


Pagi ni aku gembira sangat ni ha. Fuhyoo, kalau aku tau lah hebat gini earning yang boleh dapat, lama dah aku join benda Churp-churp ni. Patutlah Lyssa Faizureen kaya dah! Hehehe. Rupanya ni skill dia. Aku antara yang lambat joinkan diri untuk churp-churp. Aku kan konservatif sikit, so benda baru ni lambat lah nak get-in dengan aku. Tapi seriusly, aku rasa for those yang memang aim nak tambah pocket money atau memang nak jadikan blog ni sebagai salah satu tabungan masa depan, korang better sign-in dengan Churp-Churp.Oh, don't worry. Status Gliteratti Nuffnang korang tak terganggu pun sebabnya, Churp-churp adalah sub kepada Nuffnang. They're share partner dear! So takde masalah lah kalau korang nak letak dua-dua advertisement ni. 

It is very easy. Just follow. Aku pun baru sign-up dalam 2-3 hari lepas. And u know what the best part is... 
EARNING MENINGKAT SANGAT BANYAK!!! Yes, kalau Nuffnang it is basically by CPC atau cost per click. Dan adalah calculation and percentage for each advertisement yang naik kat kita kan plus ikut traffik kita jugak... tapi churp-churp punya sangat masyuk! Setiap klik biasanya menawarkan around RM 0.20 ke atas. So can you imagine kalau satu hari ada 10 orang yang klik benda tu, jadi dalam sehari boleh dapat RM 2! Itu kira cincai lah. Sebab ada juga advertisement yang menawarkankan lebih earning lagi. Haaa, nampak tak bahawa setiap hari korang menabung!!! 

Alhamdulillah, aku sendiri pun terkejut jugak. Lepas sehari aku sign-up churp-churp, dah dapat earning yang memberangsangkan. Kiranya kalau dengan Nuffnang nak dapat earning yang sekarang dengan churp-churp ni makan berminggu jugaklah. Perlu kerja keras lagi kan... But Churp-churp is really worthy! Believe me!!! 

Jadi, apa tunggu lagi... jangan bazirkan peluang keemasan ni.Aku pun dah rasa menyesal dah sebab lambat sign-up. Kalau dari dulu lagi try mesti sekarang ni aku dah boleh bawak keluar Black Berry Torch 9810 ni. Takpe, sikit-sikit lama-lama jadi bukit!  Dah cepat daftarkan diri korang dengan CHURP-CHURP --------DISINI




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search