Dia Datang Dah....

- 07.41
advertise here
As Salam semua

Malas nak layan. Tapi ada sekor babun datang blog aku. Tengok sendiri. Tapi kan, instinct aku kata... ia adalah perbuatan orang yang aku kenal, yang aku tahu dan yang aku rapat. Agak je lah. Tapi tak terlintas pun sapa-sapa. 


Hahahah, gelak aku baca mesej dia. So sorry Mr. Babun-tut. Aku tak takut pun dengan kau. Kau ingat aku peduli pulak mesej-mesej kau yang takde pekdah pada aku ni. Babai lah kau pengecut! Tak heran pun....Kelakar lah kau ni. Takde life sangat kau kan. Aku tulis entry ni sebab saje nak bagi kau popiler sikit.  Yelah, nampak macam kau attention-seeker kan. Tahniahlah kau berjaya mencuri perhatian aku. Hahahaha. Tapi sayang, kau ni pengecut. Kalau berani, datang depan. Kita tengok sapa terer carut mencarut ni? Belum kenal kot, aku sapa. Bukan lawyer-to-be lah aku kalau kau sorang pun aku tak boleh handle. Eh, babai lah. Bazir masa! Ni ada entry dulu lagi aku dah buat untuk kau-----SINI

Sorry kalau kata bahasa aku kesat, yes i do. Just untuk dia je, bahasa kesat aku tu!


p/s: Bluwek! Do I care!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search