Aku Dilarang Join The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay?

- 04.07
advertise here


* NI NOTA LEKAT SEMENTARA JE YE... KALAU NAK STALK, SCROLL DOWN! 



As Salam semua

Diam tak diam dah sampai bulan Disember, bulan terakhir untuk tahun 2011. Jadi, Nisa Kay, blogger femes letap-letup tu, ada menganjurkan satu Give Away besar-besaran. Lebih daripada 80 hadiah untuk dimenangi dan yang paling menarik hadiahnya bukan calang-calang. Aku sendiri tergoda tengok hadiah yang ditawarkan. Tapi sayangnya, aku tak dapat nak join lah... kenapa?







SEBAB AKU JADI SALAH SEORANG SPONSOR! *bangga lebih

Yes, I am. Aku berbesar hati nak sponsor untuk give away Nisa ni. Dan hadiahnya ialah....

Mini Set Manicure x 3
So, apa tunggu lagi. Cepatlah join The Ultimate Year End Give Away by Nisa Kay ni. Rugi besar kalau korang tak join. Meleleh dah ni aku tengok hadiahnya... Nak join CEPAT KLIK SINI. 



p/s: Jadi, sebagai peringatan...tambahkan link aku di bloglist sponsor tu ye! Kalau rajin, follow sekali =)
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search