5 Hari Je Lagi. Alahai Ruginya Kalau Tak Join!

- 23.11
advertise here
As Salam semua


Sekejap je masa berlalu. Tinggal 5 hari je lagi Mini Give Away: TQ Follower yang aku anjurkan tu akan sampai kepada kemuncaknya. Walaupun dah melepasi syarat iaitu sekurang-kurangnya 30 penyertaan, tapi kalau boleh aku nak lebih lagi. Bukan apa, saja nak bagi follower gembira dan rasa dihargai. Walaupun hadiah mungkin tak seberapa tapi aku harap keikhlasan tu yang dipandang.

Jadi, aku nak jemput semua pembaca, pelawat apatah lagi pengikut aka follower kesayangan aku ni untuk join Mini Give Away : Tq Follower. Hadiah-hadiah yang cool boleh korang INTAI DISINI. Sangatlah rugi nampaknya kalau korang tak join. Silakan ya! Jangan malu-malu...


p/s: sedang syok baca BUKU INI. Really inspired me!



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search