Tengku Mahkota Johor Dah Sampai Seru Tamatkan Zaman Bujang!

- 06.33
advertise here
As Salam semua

Kalau tadi aku dengan excitednya bercerita perihal betapa mesranya Tengku Mahkota Johor(TMJ) bertweet, kesayangan aku dan rakyat Johor membalas hampir kesemua tweet yang dikirimkan kepadanya, tapi tadi aku sempat snap satu tweet TMJ ni. Berita yang ditunggu-tunggu seluruh rakyat jelata terutamanya Johorean.



Wah! TMJ dah sampai seru tu untuk menamatkan zaman bujang. Guess with who? Semua orang dah tau kot,  sapa lagi kalau bukan His Love, Miss Fazura. Patutlah Fazura nampak cantik selalu, hati tengah berbunga-bunga!


Aku percaya semua rakyat Johor gembira dengan pilihan TMJ ni.  Mereka dikhabarkan baru je meraikan anniversary yang ketiga.  Part paling best, kalau TMJ kahwin, orang Johor dapat cuti sebulan wei!!!! Kenduri besor kiter! 

Dan yang lagi best, TMJ put my tweet as His favourite wei! Bangga sekejap! Walaupun TMJ tak reply, tapi at least he acknowledge my tweet! 


Jadi, aku nak doakan semoga TMJ dan Fazura berkekalan dan dipanjangkan jodoh!


p/s: TMJ ada adik bujang lagi. Jangan risau....
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search