Sponsor Angry Bird Tumbler Untuk "Give Away 7 Days" by Cik Fiqra

- 17.36
advertise here
As Salam semua

Nak update cepat-cepat sebab kejap lagi nak ke kelas. Malam tadi, waktu blogwalking baru perasan Cik Fiqra Pancake kite yang comel-comel tu buat satu give away. 


Tiba-tiba, hati aku ni terbukak pulak nak sponsor satu hadiah pada Give Away Cik Fiqra. Nak tengok hadiahnya???




1x Tumbler Angry Bird 

Haaa, amacam tergoda tak korang? Cun dan comel kot. Aku pun tergoda dah ni ha. Jadi, kalau korang nak jangan tunggu lama-lama sebab g.a Cik Fiqra ni hanya berlangsung selama seminggu sahaja. 

Cepat KLIK SINI dan baca syarat penyertaan CIk Fiqra 

dan untuk aku, simple je syaratnya....


FOLLOW BLOG AKU 

atau

LISTKAN BLOG AKU DALAM BLOGLIST KORANG

(nak buat dua-dua pun boleh!) 


Mudah je kan??? Semoga berjaya! Tuah ayam nampak kat kaki, tuah anda sapa tahu! 



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search