Liyana Lunia, Si Blogger Hebat Tumpas Malam Ni!

- 09.03
advertise here
As Salam semua

Bab follow-follow ni bukan benda mudah tau dalam dunia blog. Kau kena ada skill dan strength kau sendiri untuk menarik follower. Persepsi orang berbeza-beza. Tapi yang paling penting, kau jadilah diri kau sendiri masa kau tulis entry. Sebab bila kau fake dengan entry kau, its like kau tipu semua follower dan reader kau. Believe me, readers will know it! Tak sekarang, one fine day nanti.

Well, aku dah lama dah pancing sorang blogger ni. Bukanlah kata yang lain tu aku tak alu-alukan tapi dia ni lain sikit. Dia taiko kot dalam bidang blog ni. Dulu aku penah umpan dia. Kasi kaw-kaw punya umpan. Korang boleh tengok umpan aku dulu kat SINI. Tapi still tak makan jugak. Tak putus asa, keep on trying!

But not for tonight bebeh...


Tu dia Liyana Lunia beb. No badan 1752.  Meroyan aku sekejap bila tengok taiko sudah follow blog aku. Sudi jugak dia datang singgah blog aku walaupun umpan Cik Puan Bunga lebih dulu di-ngap oleh Liyana Lunia KAT SINI . Bukan tu je wei, Liyana siap tag aku lagi untuk join satu give away. Sayang i lebeh lah tu kan. Sorry CPB! Shaheziey Sam Liyana Lunia now is mine! Kehkehkeh.....


p.s: Nak pinjam ubat guna-guna CPB sekejap, who's next?
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search