Kelalen | Promotion Blogger Minggu Ke-6

- 05.34
advertise here
Salam semua

Bagi mereka yang tak tahu apa itu Kelalen, perkataan tersebut bermaksud terlupa dalam bahasa jawa. Aku nak mintak maaf banyak-banyak. Kalau korang perasan, minggu lepas aku tak tukar pun rotation schedule untuk promote blog. Aku betul-betul kelalen. Entah macam mana tadi sewaktu drive Kluang-KL, tengah dok melamun boleh teringat pasal blog. Patutlah rasa tak sedap hati je last week rupanya tak tunaikan janji. 

Disebabkan masalah Kelalen yang melanda, makanya aku promote blog yang tersenarai kat bahagian Pencatat Mahkamah tu awal sehari daripada yang dijanjikan. Aku harap sangat blogger-blogger yang tersenarai tu bolah maafkan aku. As usual, mode dalam Recently Updated Blog. So, selamat berbloging. 




p/s: Last week kena migrain, than hari ni kena demam + batuk sekali. Sabar.


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search