Promotion Blogger Minggu Ketiga

- 15.41
advertise here
Salam semua



Hari ni merupakan hari rotation schedule sebagaimana yang dijanjikan. Alhamdulillah, dah masuk minggu ke-3 untuk rotation schedule tu. Tahniah aku ucapkan kepada 7 blogger yang tersenarai di BAHAGIAN PENCATAT MAHKAMAH bagi minggu ni. Semoga korang rajin-rajin update ye! Jadi boleh duduk kat atas. Setakat ni, semua blog macam biasa. Boleh di lawat melainkan Blog Pinkaholicx. Aku pun tak tau kenapa tapi katanya, URL tak ada dan tak dapat detect. Jadi, pada mereka yang tahu bagaimana nak settel permasalahan ni, tolong bagitau aku caranya macam mana ye. 

Hari Isnin ni jugak, merupakan hari pertama bagi mereka yang bekerja dan bersekolah kembali setelah cuti seminggu berhari raya. Selamat Bertugas dan Belajar yer. Semoga hari ini menjadikan korang ceria dan gembira!   Memang aku tahu, malas rasanya kan? Itu korang yang cuti seminggu, habis aku ni yang cuti 4 bulan? Haa macam mana nak buang vitamin "M" tu?  

So, walau apa jua keadaan, kita kena happy dan ceria selalu. Muka kena manis, barulah rezeki masuk kan? 



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search