Senarai Nama Contestant Blog Aku Kena Gigit. Belum Tutup, Boleh Join Lagi. Cepat!!!

- 16.14
advertise here
Salam semua

Friendly reminder: Sila semak nama, url dan penuhi syarat ditetapkan. Segala perubahan, bagitau cepat! 

Hari ni memang dah plan awal-awal lepas je sahur aku nak update list yang join contest ni. Bila tengok balik kalendar, lebih kurang lagi dua minggu contest aku ni berjalan. Aku tak terfikir nak panjangkan lagi tempoh masa ni sebab aku tak nak clash pos hadiah korang dengan kad-kad raya. Tak pun lambat sangat, takut nanti korang dah balik kampus, hadiah tak sampai lagi. Tak mau...tak mau... So, aku mintak maaf pada beberapa orang yang mintak dipanjangkan tarikhnya. Pada aku, kreatif tak semestinya guna photoshop atau paint. Kreatif boleh jadi korang hanya guna perkataan sahaja. Jadi terpulang pada anda untuk merealisasikannya macam mana. 

Baiklah, semalam aku dah update sikit pasal hadiah untuk contest ni. Jadi aku harap, mana-mana contestant yang belum buat syarat tu dapat buat dengan segera. Jangan risau, perubahan kecik je. Yang dah buat, bagus! Teruskan tunggu update-update terbaru dari aku ye. Rasanya macam nak tambah hadiah lagi.... Insya-Allah. 

So, sekarang... sila-sila check nama anda. Ada dalam senarai tak? Kalau tak ada, cepat-cepat bagitau aku ok! 

  1. Amira 

  2. Cik Puan Bunga 

  3. DD Hasnidar 

  4. A.e.m.e.y 

  5. Cik Ami 

  6. Cik Dee 

  7. Meaw 

  8. Girang 

  9. Kaseh Suci 

  10. Daya 

  11. Mia

  12. Lelord 

  13. Eyra 

  14. Eka 

  15. Najilaa 

  16. Vanillagirls 

  17. Pinkaholic 

  18. Izan Ishak 

  19. Azuree 

  20. Next is you!!! 

Pastikan link korang betul ye. Kalau ada apa-apa perubahan contoh macam URL blog dah ubah ke, sila bagitau. Oh, lupa tadi bila semak balik ada beberapa orang yang  syarat nombor dua tu yang tak lengkap. Harap dilengkapkan. Dan bagi mereka yang belum memenuhi syarat baru, sila buat segera. Itu jelah pesan penaja rasanya. Takde apa-apa lagi. So, harapnya lepas ni bertambah lagi senarai contestant tu. Jangan tunggu lama-lama. Nanti lama-lama hadiah diambil orang!!! Ingat dateline: 15 Ogos 2011. 

p/s: Yang korang tag tu, kalau boleh make sure mereka tahu ye. Paksa je!!! -_-




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search