Hadiah Header Comel Lotey Daripada Cik Yana KitKat Untuk Pemenang Contest Blog Aku Kena Gigit.

- 09.29
advertise here
Salam semua

Alhamdulillah, nampaknya contest pertama yang aku anjurkan mendapat sambutan. Terima kasih pada yang sudi join. Insya-Allah dalam masa terdekat aku akan listkan supaya senang untuk penilaian. Yang masih belum join, masih belum terlambat. Ada lagi masa sampai 15 Ogos ni. Tapi jangan last-last minit pulak. Nanti takut tak sempat. 



Baiklah, kali ni ada update terbaru untuk contest aku tu. Alhamdulillah, ada seorang blogger muda lagi berbakat ni bersedia untuk jadi sponsor contest tu. Dia yang pakar dalam buat header berbesar hati nak sumbangkan dua header yang comel lotey kepada dua orang pemenang yang menghantar entry kreatif. Korang boleh tengok contoh-contoh header yang pernah Cik Yana buat untuk customer dia. Memang comel gilos ok! 



Maksudnya, pembahagian hadiah telah berubah iaitu :

1 x  entry terbaik dan terkreatif akan menerima Barangan Penjagaan Badan daripada Body Shop & Blog akan diletakkan di sidebar aku sebagai "Blog Wajib Kena Gigit"


3 x  Entry best yang lain akan menerima Barang Penjagaan Diri daripada Watson/ Elianto serta akan dilistkan di sidebar sebagai "Blog Wajib Gigit".


dan yang terbaru ialah 


2 x Entry akan mendapat header comel dari Yana KitKat dan disenaraikan  dalam "Blog Wajib Gigit"


Bila hadiah bertambah, syarat contest pun berubah sikit. Aku harap korang tak marah lah ye dengan perubahan kecil ni. Tak susah mana pun. Korang hanya perlu lakukan :

 Follow blog Cik Yana KitKat @ http://d-luvers.blogspot.com/ 

Haaa.. itu sahaja. Tak susah pun kan? Mudah aja. Jadi di kesempatan ini, aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada Cik Yana sebab sudi menaja hadiah untuk contest aku ni. Dan pada korang, apa tunggu lagi, cepat perah idea dan join contest ni. 

Semoga korang berjaya lah!!! 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search