Sempena 1 Syawal, Mari Kita Hapuskan Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara!!!

- 16.40
advertise here
Salam semua

Alhamdulillah, hari ni merupakan 1 Syawal. Semua orang sedang bergembira meraikan hari kemenangan ni. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin aku ucapkan kepada semua teman-teman blogger dan pembaca blog Hanya Dari Mata. Ampun maaf dipinta andai ada tersalah bicara dan terkasar bahasa sepanjang penglibatan aku dalam dunia blog ni. Oh ye, aku tengah masak lodeh ni. Haa.. nanti aku update. Sedap tau mak aku masak. 

Baiklah, padi pagi yang mulia ni, aku nak mintak tolong pada korang semua untuk membantu beberapa NGO bagi menandatangani satu petition tindakan undang-undang ke atas Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang telah diketahui menghina Islam pada tahap kronik. Selama ni dia penakut... tak tunjuk muka, tapi hasil daripada siasatan beberapa NGO, pendedahan eksklusif telah dilakukan. Namanya ialah Adlin Bt. Abd Jalil. Kalau nak baca cerita penuh, korang boleh baca ENTRY DARI SINI. 




Sekarang ni dah ada 2103 tanda tangan dan aku harap korang boleh sumbangkan tandatangan korang untuk menyokong perkara ni. Kerana makcik tak sekolah ni bukan sekadar terpesong malahan dia cuba memesongkan orang lain juga. Si Murtad macam ni memang perlu di bunuh!!! Jika sebelum ni kecoh kata Gaysec tersalah aim kepada Arlene Tan, tapi korang bacalah kisah penyiasatan mereka yang full dan eksklusif  di TUBE LAWAK. Semuanya ada di situ. Aku harap kes ni dapat selesai dengan cepat sebab budak ni mengancam umat Islam. 

Jadi 

SOKONGLAH MEREKA DENGAN MENANDATANGANI PETITION TINDAKAN UNDANG-UNDANG





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search