Sedih Tengok Pengakuan Orang Murtad di Bulan Suci Ramadhan! *Cepat Tengok Video ni!

- 16.20
advertise here
Salam semua



Seriously aku sedih bila tengok video ni. Lebih-lebih lagi ketika di bulan suci Ramadhan ni. Ya Allah, tolonglah jangan memperkotak katikkan agama suci aku ni. Aku rasa nak menangis sebab tanpa segan silu mengaku Murtad. *merujuk kepada setiap perkataan yang lelaki tu ucapkan*. Aku sedar sekarang ni semakin banyak ancaman terhadap agama aku tapi ingatlah walau apa cara sekalipun, Islam pasti akan menakluk dunia

Mereka berkehendak memadamkan cahaya (agama) Allah dengan mulut (ucapan- ucapan) mereka, dan Allah tidak menghendaki selain menyempurnakan cahayaNya, walaupun orang-orang yang kafir tidak menyukai.( At-Taubah : 32)


p/s: Aku harap takde komen yang menjadikan isu ni lebih panas. Kita jadikannya sebagai satu muhasabah diri betapa tanpa ilmu agama di dada, manusia mudah terpesong! *tolong jangan bangkitkan isu 'kebebasan beragama' dan 'islam itu tiada paksaan'...*aku dah prepare point nak bantai orang cam tu...


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search