Samsung Galaxy Ace Hadiah Untuk Pemenang Contest Blog Aku Kena Gigit!

- 01.26
advertise here
Salam semua

Tak mau cakap banyak-banyak, ini adalah hadiah 1st prize untuk contest aku tu? Ada yang sudi lagi tak nak join? Amacam, meroyan tak? Terliur tak?





Sesuai tak hadiah ni untuk contest aku tu? Aku dah order dah... kalau korang nak, boleh tapi korang kena....




































TIPUUUUUUUUUUU....... kehkehkeh... tak mampu lah uolls nak bagi ni sebagai hadiah contest. Tapi mana tau nanti kalau Nuffnag aku dah boleh mengeluarkan hasil macam blog Cik Epal tu, boleh aku buat giveaway dan bagi hadiah ni kat korang pulak. Kehkehkeh...Insya-Allah. Rezeki kan. Eh, sorry lah terbuat jahat pulak dengan korang. Takde niat nak kenakan korang. Saja suka-suka sebab korang nampak lesu je waktu puasa ni. Tu bagi korang riang balik. Jangan marah ye, nanti batal puasa. Kalau korang nak join contest aku tu masih boleh. Sangat-sangat dialukan. Hadiah pun menarik! NAK JOIN, TEKAN SINI.


P/s: Thank you so much to him... alhamdulillah. And for Cik Puan Bunga, amiklah Cik Liyana Lunia tu, kita nak Adam Irfan Xaharis! Enough!!! =)



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search