Kemenangan Kedua di Bulan Ramadhan

- 23.12
advertise here
Salam semua



Ramadhan memberikan rezeki kepada aku sekali lagi. Alhamdulillah sangat-sangat. Minggu lepas aku berjaya menjadi Johan*lama tak guna kan perkataan tu* untuk satu contest anjuran Mrs Librarian kite... dan hari ni Alhamdulillah sekali lagi dinobatkan sebagai juara untuk satu giveaway  Miss Doctor pulak. Wah.. kelas gitu uolls. 

Mari kita tengok hadiah apa yang bakal aku menangi...


Tu diaaaaaa... dah nama dokter kan, mestilah bagi barangan yang beruba ubat-ubatan. Aku dah survey kegunaan barangan tu, wah semuanya nak bagi aku nampak cantik ni. Ala-ala Angelina Jolie mungkin... kehkehkeh... perasan! 

Walau apa pun, terima kasih banyak-banyak pada Cik Dokter sebab memilih saya sebagai pemenang. Thank you so much lah. Er..macam mana dating kita tu? Harap jadiklah ye. Kalau jadik, jangan lupa bawak Muhammad Rodi Baharuddin tu yer. Kehkehkeh.... =)

p/s: Nak baca entry kemenangan KLIK SINI SEKALI. Oh, jangan lepaskan peluang untuk memenangi hadiah daripada Body Shop untuk contest aku tu ye. Join & Support!


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search