Result Undian Hadiah Saguhati Terbaik Buat Semua Peserta Contest Blog Aku Kena Gigit

- 00.05
advertise here
Salam semua



Sesi undian telah pun tamat pukul 12 tengahari tadi. Terima kasih pada 49 orang yang sudi mengundi. Aku harap semua sebulat suara dan dapat menerima keputusan undian Hadiah Saguhati terbaik untuk korang ye. Jadi, keputusannya ialah...


Seramai 59.2% telah memilih option A sebagai hadiah saguhati kepada peserta Contest Blog Aku Kena Gigit. Okeh, boleh saja!!! Kan dah janji, apa je keputusan akan aku ikut. Sebab aku sayang korang sangat-sangat ni! =) 

Tapi, memandangkan kira-kira ada 50++ blog yang bakal di bloglist kan, maka aku telah merancang untuk meletakkan hanya 10 blog dalam satu minggu. Kiranya ada rotation gitu. Setiap seminggu aku akan tukar bloglist tu. Nanti aku siapkanlah jadualnya. Sekiranya, aku terlewat atau terlupa mengenai rotation tu korang tolong ingatlah ye! Bloglist ini akan aku letak di sidebar sehingga kesemua 50++ blog habis dipromote. So, kalau korang nak sentiasa berada pada TOP OF THE LIST pada minggu promosi korang, korang kena rajin-rajinlah update blog ye! Ok. Deal? 

Time kasih banyak-banyak atas segala support dari korang. I Love You So Much lah!

p/s: Aku selalu stalk blog korang tau. Aku baca entry lama-lama. Kehkehkeh. Ada yang kelakar, ada yang best. Macam-macam cerita. For now on, I'm Your Stalker darlings!!!


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search