Final Result Contest Blog Aku Kena Gigit by Coklateyes

- 21.30
advertise here
Salam semua

Maaf atas sedikit kelewatan.

Bagi menceriakan hari anda dan melepaskan sedikit 'nebes' dihati korang, maka telah sampai kepada masa yang ditunggu-tunggu. Macam yang aku bagitahu sebelum ni, sebenarnya kalau nak ikutkan hati, aku nak pilih semua sebagai pemenang. Nak bagi semua orang dapat Body Shop, malangnya aku belum jadi lawyer lagi, nanti kalau dah jadi aku bagi sorang sebotol ok. Korang semua adalah yang terbaik. Kalau aku sendiri di tempat korang pun, aku tak boleh jadi sekreatif macam korang. 

Maka dengan ini, aku umumkan pemenang TOP 3 bagi Contest Blog Aku Kena Gigit...

Tempat ke-3

http://aq-cahaya.blogspot.com/2011/08/contest-blog-aku-kena-gigit-by.html

Naib Johan
http://aimifiqa.blogspot.com/2011/08/contest-blog-aku-kena-gigit-by.html

Johan
http://alongnidar.blogspot.com/2011/08/contest-blog-aku-kena-gigit-by.html

Sekalung tahniah diucapkan pada pemenang! Memang excellent lah korang. Jadi aku harap, korang dapat menerima keputusan pemilihan aku ni dengan hati terbuka. Pada yang kurang berjaya, mungkin belum rezeki korang, tapi jangan lupa aku bakal menganjurkan giveaway... jadi rajin-rajinlah usha blog aku ni ye. Pemenang, sila berikan details anda (nama penuh, alamat & no telefon abang) ke INBOX FACEBOOK aku. Dalam mesej korang, sila sertakan sekali korang adalah pemenang tempat ke berapa bagi mengelakkan hadiah tertukar. Sebarang kesilapan teknikal yang berpunca daripada anda tidak akan dilayan. Harap maklum. Semua pemenang mestilah memberikan details selewat-lewatnya Ahad, sebelum pukul 4 petang. Siapa yang lewat, hadiah akan diberikan kepada pemenang seterusnya. *sebab nak pos hadiah cepat-cepat. Harap dapat bagi kerjasama ye. Terima kasih & Tahniah!!!


p/s: Bagi yang kurang berjaya, korang akan mula dipromote di BLOGLIST aku mulai minggu depan. Jadi, nantikan rotation schedule yang akan dikeluarkan. Have a nice day semua!!!



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search