Cik Tempe Baik Hati Sebab Bagi Doodle Free

- 05.50
advertise here
Salam semua

Olololo sungguh terharu lah dengan  Cik Tempe ni.... susah-susah je buatkan doodle kat aku. Comel pulak tu. Suka gile aku dibuatnya. Guling-guling atas katil gumbira bila Cik Tempe bagi doodle free. Mana taknya aku suka, pipi tembam dah hilang wooo..nampak selim seyh! 

Aku rasa sekarang ni memang dah jadi trend dalam dunia blog untuk memiliki doodle tersendiri. Doodle ni kira macam our own avatar lah. Tapi yang aku geram kat menatang nama doodle ni, doodle sangat cute. Geram rasa nak picit-picit je. Comelotey!  Hish...ada jugak aku geget ni ha...

Oh ye, lupa pulak aku nak tunjuk doodle pemberian ikhlas Cik Tempe ni. Kata Cik Tempe ni percubaan kedua dia, tapi aku tak percaya lah sebab percubaan dia memang dah berjaya sangat dah tu. Adalah bentuk muka orang. Cuba suruh aku yang lukis doodle. Bukan jadi doodle tapi jadi dodol! kehkehkeh. Nah, ni doodle cutenya.... aku nak letak besor-besor biar semua orang puji kecomelan aku doodle lukisan Cik Tempe. *sapa kutuk aku ketuk! 



Haish, terima kasih banyaklah Cik Tempe sebab susah-susah je buat doodle comel ni. Jelas kelihatan bakat terpendam tu. So, sapa-sapa nak doodle comel pegi tanya Cik Tempe macam mana. Aku sorang je boleh dapat free sebab Cik Tempe sayang aku! kehkehkeh.... 


p/s:  Cik Tempe, meh aku belanja minum air tauhu! Sapa sayang aku, pegi jenguk blog CIK TEMPE 









Advertisement
 

Start typing and press Enter to search