Ayeem Ayam Tiru Entry Aku? Geram Giler!!!

- 09.41
advertise here
Salam semua

Baru kena 'sembur' dengan Ayeem Ayam pasal aku cakap dia Pak Rodi entry aku. Serius apa, dia tiru entry aku. Geram nieyh!!!


Kalau korang tak percaya, korang baca ENTRY AKU dan korang baca jugak ENTRY AYEEM. Ha... mau tak berdarah hidung aku kan bila tengok Ayeem came out dengan entry sebegitu. 

But, it is small matter lah. Buat apa nak kecoh-kecoh. Aku tanya kat Ayeem pun dengan gelak-gelak. Bukan serius pun sebab aku pun memang kompem, semua budak Satu Malaysia guna taktik yang sama bila bulan puasa. Dan Ayeem juga menerangkan keadaan sebenar. 


Bila Ayeem dah bagi camtu, aku pun serba salah lah. Sebab aku tak nak Ayeem ingat aku kata dia meniru entry aku kan. Jadi, aku pun ambil langkah berbaik-baik. Tak nak burukkan keadaan.


Hahaha, Ayeem Ayam, aku mintak maaflah kalau kau marah bila aku komen macam tu kat blog kau. Aku mintak maaf lah. Aku takde hal punya dengan benda macam ni. Aku suka apa, cara kau interaktifkan benda ni. Boleh tunjuk kat anak cucu aku esok lusa. Walaupun isinya lebih kurang sama, tapi aku memang salute pada kreativiti kau yang tip top tu. Memang aku setuju, taktik tu semua memang turun temurun budak-budak buat. Tak budak pun buat sama apa....So, once again, sorry ye! Kau jangan touching sangat ah. Aku tak pandai nak pujuk Ayam Ayeem ni. 


p/s: Dalam dunia maya, kita selalu TERSALAH TAFSIR!!! Peminat Ayeem Ayam jangan marah aku pulak ye. Aku pun peminat blog Ayeem kot!


Update: Aku add Ayeem kat FB. Alhamdulillah diterima. Ingatkan ignore tadi. Than, ada berita gumbira




Moral of the story : Kalau tak puas hati, berani untuk berdepan. Jangan simpan dan pendam! Dare to face your fate!!!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search