Tawaran Hebat Untuk Letak Banner Secara Percuma & Mungkin Blog Anda Akan Di Promote Besar-Besaran!

- 04.36
advertise here
Salam semua


Ok, just a simple entry for today. Aku just nak pelawa mana-mana blogger yang berminat untuk exchange banner dengan aku. Sangat-sangat dialu-alukan. Aku dah buat satu page khas kat button atas tu untuk letak banner korang secara PERCUMA!!! Sebabnya aku suka tengok banner yang comel-comel belaka. Disamping tu, tukar-tukar banner jugak boleh membantu sesama blogger untuk meningkatkan trafik blog masing-masing. 

Cuma, satu syarat je aku mintak pada mereka yang sudi nak letak banner di blog aku. Syaratnya ialah :

KORANG PUN KENA LETAK BANNER AKU KAT BLOG KORANG JUGAK!!!


haaaa...barulah dapat kebaikan mutual akan. Win-win situation! Boleh??? Harap ada yang sudi. Bukan tu je, mulai bulan Julai ni jugak, aku akan pilih secara random mana-mana blog yang letak banner di blog aku ni untuk aku review dan promote. Insya-Allah aku akan promote kaw-kaw blog korang!!! Macam mana? Setuju dan berminat? Kalau minat, korang hanya letak URL blog korang kat comment blog aku ni. Really hope dapat sambutan. Saje je buat suka-suka!


p/s: also glad if we can follow each other! =) 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search