Segmen Mari Menambah Follower Dari Luna Lanun

- 22.32
advertise here
Salam semua

Nak join satu segmen best dari Luna Lanun. Pada aku segmen sebegini memang memberi faedah kepada sesama blogger. Mungkin ada yang kata segmen sebegini hanya untuk blogger yang gila follower tapi pada aku segmen macam ni mementingkan sillaturahim yang bakal terjalin. Seperti yang aku pernah kata, "KERANA KORANG, BLOG AKU BERHARGA!". Moga-moga segmen macam ni, mengeratkan lagi hubungan aku dan para blogger yang lain tanpa mengira status. Blogger hebat atau tidak itu belakang cerita, yang penting bagaimana blogger menjalinkan hubungannya dengan blogger lain! So, jom join sama...






Dateline: 25 Julai 2011.


P/S: don't ever bother what people talk about what you think. Just be yourself! =)
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search