KFC dah BERSIH Sekarang! [ Video Jawapan KFC ]

- 19.37
advertise here
Salam semua

Minggu ni memang kecoh kan kes pekerja KFC mencemarkan makanan semasa proses penyediaan. Memang CE**KA lah ke atas orang tu sebab mengotorkan rezeki. Aku memang pantang dengan individu tak bertanggungjawab ni. Takde moral dan sivik. Aku doakan, ayam yang dia kotorkan tu kaum kerabat atau adik beradik dia jugak yang makan. Baru dia rasa macam mana! 



Hari ni, KFC Holding telah upload satu video balas di You Tube sebagai jawapan kepada permasalahan itu. Maklumlah, semua pihak tanya soalan bertubi-tubi pada KFC tentang pemprosesan makanan di KFC. Individu yang buat 'taik' tu dah dibuang kerja dan disoal siasat serta KFC kini telah ambil beberapa langkah berjaga-jaga supaya perkara buruk tu tak berulang lagi. Harapnya, apa yang disampaikan memang betul-betul wujud dan dilaksanakan. 



Jadi, pada mereka yang bekerja di bidang pemprosesan makanan, jaga kebersihan diri, tempat proses dan segala-galanya sebab kita berurusan dengan kesihatan orang. Ingat, itu juga satu amanah Allah! Sekarang dah happy dah nak makan KFC balik! Jom aku belanja dinner plate sorang satu....



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search