Aku Nak Bagi 3 Benda Free. Korang Nak Tak?

- 07.30
advertise here
Salam semua

Apa khabar? Moga sihat. Dalam dunia ni, semua orang suka benda Free kan. Ada sapa-sapa yang tak suka benda free? Kalau tak suka tak boleh buat apa lah. Hari ni, aku dengan baik hatinya nak bagi bukan satu benda free tapi TIGA BENDA FREEEEEEEEEEE!!!! Nak tak? Nak tak???


Baiklah benda pertama yang aku nak bagi adalah LETAK BANNER FREE!!! Korang dialu-alukan sangat untuk letak banner korang yang comel lote tu kat page yang telah aku khaskan di atas sana tu. Ada dua part korang boleh letak banner korang tu. Part pertama yang bahagian atas tu, korang boleh letak permanently. Caranya sangat mudah, korang hanya perlu tinggalkan URL blog korang kat bahagian komen entry ni dan aku akan datang terjah blog korang untuk ambil banner korang. Mudah kan? Atau pun, satu part lagi yang bahagian bawah tu, korang boleh letak banner korang selama 5 jam. Caranya juga mudah. Korang just klik kat ruangan yang disediakan dan fill form yang keluar tu! Haaa mudah je. Tak yah pening-pening. Dan yang paling penting, semua tu percuma! Tak payah bayar walau satu sen pun. 



Benda kedua free yang aku nak bagi ialah, sekiranya korang letak banner korang di page aku tu, aku akan review blog korang. Aku akan buat seminggu satu review untuk mereka yang letak banner di situ! Amacam ok tak? dan untuk lebih menambah happy blogging lagi, benda ketiga free ialah bagi mereka yang bertuah *randomly, blognya akan aku promote secara besar-besaran di seantero dunia blog ini. Ok tak promosi ni? 
Aku harap berjaya dan dapat memikat hati korang semua. 

Cuma.... satu je aku mintak pada korang semua yang nak letak banner di page aku ni. Aku juga mohon jasa baik korang untuk letak banner aku di blog korang juga. *kalau rajin review & promote sekali! hahahah....  
Harapan aku semoga kita semua para bloggers dapat saling membantu & Happy Blogging Everybody!!! 



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search