Nuffnang Merealisasikan Target Aku Untuk Tahun Ini, Tapi....

- 01.40
advertise here
Salam semua

Masih lagi bersyukur hari ni. Alhamdulillah, matlamat aku untuk tahun ni tercapai. Salah satu  target aku untuk tahun ni memang nak tengok dua movie hebat ni secara free dan Nuffnang telah merealisasikannya. Thank you so much Nuffnang. Movie pertama, sudah mestilah Pirates of The Carribbean : Stranger Tides kan manakala movie kedua target aku adalah Transformers: Dark of The Moon. 




Walaupun ENTRY INI  tak dapat Best Entry macam entry Abg Jack dulu, tapi tak kesah lah. Yang penting dapat tengok wayang free. Cumanya, ada satu masalah yang timbul. Kalau sebelum ni, tiket ambil sejam sebelum screening kat kaunter depan. Tapi kali ni, Nuffnang dah ubah cara. Kena pegi office Nuffnang dan ambil sendiri tiket tu sebelum screening. Masalahnya, macam mana aku nak pegi. Sebab aku plan on the day je nak bertolak dari Kluang. Terus malamnya pegi Mid Valley dan tengok. Lepas tu, aku gak takde transport nak ke office Nuffnang tu. Lokasinya, aku tau...guna google maps kan. Hmm....berkelana jugak hati ni. Ditambah pulak sekarang ni, aku jadi driver ayah aku. Jadi tak boleh lah nak MC lama-lama. Macam mana yer??? Nak lepaskan, rasa sayang. Rugi giler kot. Atau ada tak sapa-sapa yang dapat invitation tu jugak yang baik hati lagi boleh dipercayai untuk tolong ambilkan tiket tu. Nanti kita jumpa kat Mid Valley, kita duduk sebelah-sebelah.... =) hehehehe anyone??? Please help me....



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search