Manisnya Kurma Ini.....Sempuuuuuut! Buat Sepah Jadi Maharaja Lawak.

- 23.38
advertise here
Salam semua



Rasanya tak perlu diberitahu lagi. Satu Malaysia dah tau yang Sepah menyandang title Maharaja Lawak. Sumpah lawak giler malam tadi. Sampai menangis aku gelak tengok si Jeff jadi ustazah "Manisnya Kurma Ini..." terngiang-ngiang kat telinga aku suara dorang cakap "Sempuuuut!!!!" Hahahaha. Paling tak boleh blah masa Jeff dengan Shuib jadi laki bini. Jeff cakap "Senang nanti abang deal dengan pak imam, tanam mayat terbalik. Makin korek, makin dalam!" Pecah perut aku....





Tahniah Sepah. Memang mantap persembahan malam tadi. Sememangnya persembahan Sepah konsisten setiap minggu. Bangga aku Orang Johor menang wei! Semoga Sepah terus sukses. Daripada pemerhatian aku, Sepah sekarang semakin bijak melawak. Kalau dulu, Fauziah Nawi selalu je condemn Sepah sebab suka buat lawak double meaning , tapi aku rasa orang Malaysia memang suka lawak kasar dan lucah yang tak straight forward macam Sepah buat. Lagi satu, aku paling suka dengan muka bersahaja Shuib dengan Jeff yang selamba badak je melawak dan bagi punch line. Memang terbaik! Sekali lagi, tahniah Sepah! 



p/s: Dengar cerita CIK FIZAH jugak beruntung sebab TANJAT BOBOI! Eh, apa cer?? Jom pegi blog dia
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search