Aku Kecewa Hari Ini

- 19.21
advertise here
Salam semua

Hari ni aku agak bersedih dah frust jugak lah. Seperti yang pernah aku bagitau minggu lepas, aku dijemput oleh Nuffnang untuk ke Premiere Screening Transformers yang mana filem tu merupakan filem target aku untuk tahun ni. Alhamdulillah, Nuffnang dah realisasikannya. Terima kasih banyak-banyak pada Nuffnang.


Malangnya, aku tak berpeluang untuk  tonton filem tu. Sebabnya, aku tak boleh tinggalkan mak aku sorang untuk jaga ayah aku. Lagipun aku kan driver. Jadi, kalau aku ke KL, nanti ayah aku tak boleh ke kerja dan terapi untuk dua hari. Jadi, terpaksalah aku korbankan je tiket free tu. Aku bagi pada kawan aku untuk pergi tengok Transformers : Dark of The Moon. 

Sedih memang sedih. Terlalu sedih. Tapi aku tak boleh nak buat apa. Lagipun, kos ke KL pergi dan balik je RM 50. Rasa tak berbaloi pulak kalau semata-mata nak tengok movie free. Kat Kluang pun boleh tengok walaupun tak primere screening lah! Tapi tak pelah, paling penting kesihatan dan keselamatan ayah dan mak aku. Family first kan... Insya-Allah ada rezeki lagi untuk aku. 


p/s: Part ni aku kena belajar buat keputusan.... memilih mana satu yang lebih penting


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search