Hsue Craft 2nd Give Away

- 03.20
advertise here
Salam semua

Beberapa hari tak online. Busy dengan projek baru! Nanti aku update projek apakah itu. BTW, nak mintak maaf sesangat pada Cik Tiefazatie sebab dia banyak tag aku untuk join contest, give away dan lucky draw. Hari ni baru berkesempatan nak buat entry untuk semua tu. Terima kasih Cik Ifa. Harap tuah awak ada melekat kat kiter sikit. hehehe. Jadi beberapa entry ni, merupakan g.a dan lucky draw yang Cik Ifa tag aku! 



Sebenarnya, aku suka semua product Hsue Craft. Kreatif sangat. Dahlah comel-comel belaka! Geram je rasa. Memang sangat teliti Kak Sue kita sorang ni. Tapi disebabkan kena pilih satu yang PALING DISUKAI RAMAI... aku suka sangat dengan bookmark Hsue Craft! 

Dan untuk give away cute ni, aku nak tag  2 orang follower aku :


Seperti biasa, wish me luck as lucky as Tiefazatie *perhaps more lucky lah! hehehehe =)





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search