Tak Payah Nak Happy Sangatlah Bila Habis Exam

- 03.28
advertise here
Salam semua

It's time to party!!! yeeeeehaaaaaaaaaa!!!! Cuti 4 bulan bermula!!! Seronoknya! Alhamdulillah aku berjaya menghabiskan Tahun 2 sebagai law student kat UM ni. Sungguh tough ye. Penat rasanya. Wah, tiba-tiba rasa ada banyak masa. So, program malam ni....aku nak berjalan-jalan dari blog ke blog. Melawat orang kampung katanya! Menambah kenalan dan bertanya khabar. Jadi, kalau aku datang rumah korang malam ni, jangan tak tegur pulak ye... sudi-sudikanlah keluar kepci ke, mekdi ke... hahahahah

Last but not least...... ENJOICEEEEEEE your holiday with a smart activities! Don't do anything stupid! okeh? Tapi aku tak boleh seronok sangatlah kan sebabnya project paper untuk semester depan kena bermula sekarang. Proposal perlu dihantar pada 13 Jun 2011, tapi satu hape aku tak pikir lagi. Any suggestion friends?

p/s: i hate that word prof!!! choy!


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search