Nombor Plate Si Penyimbah Asid: Honda EX 5 WPV 4963 dan MAC 1841. Hati-hati perempuan semua!

- 19.38
advertise here
Salam semua

Sekarang ni memang kecoh satu Malaysia tentang kes penyimbah asid yang biadap tu kan? Semua perempuan area Lembah Klang dan Selangor jadi takut. Masa aku kat KL sebelum balik cuti semester tu pun aku cuak. Mintak simpang lah segala benda buruk ni. Aku pun tak paham dengan penyimbah asid ni. Apa motif ntah dia nak menyimbah orang sangat. Kalau ye pun kau buruk, janganlah buruk kan orang lain jugak. Geram aku dibuatnya. Orang yang tak bersalah menjadi mangsa. Kalau motif dia adalah untuk balas dendam, pegilah balas dendam kat orang yang sakitkan hati kau tu, bukan orang awam! Takde sivik betul kau ni. Aku rasa, orang tu memang kompem sakit jiwa! Kalau aku dapat kau, aku siat kulit kau lepas tu tuang asid kaw-kaw punya kat isi daging kau tu. Tak cukup dengan tu, aku tabur garam pada kau. Baru kau tau sakit dan pedihnya cemana kan!

Berita terkini yang aku dapat melalui status FB kawan-kawan aku yang mana kesahihannya aku tak berapa pasti, tapi kata orang mana tau maklumat ni dapat membantu. Boleh kita semua hati-hati dan berwaspada. Jadi, maklumat ni mungkin boleh membantu korang untuk berhati-hati.

Ini maklumat beberapa hari lepas dari my BFF, Yaya:

1. Acid splasher ialah 2 org gila bawak motor WPV 4963, be careful, target dia pompuan melayu bertudong . skrg diaorg tgh round seri kembangan & cyberjaya MMU. be very careful.

Ini maklumat pagi tadi dari batch mate, Zong Yan :

2. The acid splasher is aroun Shah Alam. 1 person get splashed around PKNS complex. Plate number MAC 1841 & WPV 4963

Look girls!!! Yang nombor plate WPV 4963 tu, dua kali telah dilihat sebagai penyimbah asid. Maknanya, berkemungkinan itulah orangnya, si penyimbah asid tu kan. Kalau boleh, tolong remind dua-dua nombor plate di atas dan fotofit yang disebarkan pihak polis ni.

ni bukan bias. aku rasa perempuan-perempuan india pun marah dengan perlakuan kau, binatang!

Sebab, buat masa ni polis melaporkan modus operandi si penyimbah asid ni ialah dia suka bertukar-tukar motorsikal. Itu yang menyebabkan pihak polis sukar menangkapnya. Jadi, sekarang ni kita sendiri yang kena protect diri kita dan kawan-kawan kita. Harap maklumat ni dapat membantu. Jika maklumat ni salah atau palsu, aku akan update yer. Aku sangat-sangat mendoakan semua perempuan di Malaysia ni tak kira bangsa apa sekalipun dalam keadaan selamat. Amin!


p/s: Kaum Lelaki pun kalau boleh tolong sama-sama protect perempuan. Kami kaum yang lemah!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search