Awas! Entry Paling Banyak Benda Sweeeeet!!!! Boleh Buat Korang Jeles. Muahahahahah

- 15.47
advertise here
Salam semua

Maaf yer, dua hari tak berbloging. Alhamdulillah dah selesai dua paper untuk final exam. Soalan biasa mestilah, "amacam, boleh jawab?". Heheheh... jawab tu boleh tapi tak tau lah layak dapat A atau tak kan. Semoga A sayang kat aku lah kan! Seperti yang pernah aku cerita kat ENTRY INI, memang pada mulanya aku budget aku akan sorang-sorang di bilik sambil membalas segala wish yang dihantar kawan-kawan di FACEBOOK AKU. Sebelum terlupa, terima kasih banyak-banyak pada semua yang wish birthday aku! Terharu sangat. Siap ada yang 3G aku dan nyanyi ramai-ramai. Comel lah korang!!! Sorry, identiti dirahsiakan. Skandal katanya! hahaha.

Ok, berbalik pada cerita. Aku sangat-sangat terharu bila sangkaan aku meleset. Rupanya, Sayang-Sayang aku yang 3 orang ni iaitu Kirin, Akim dan Kal dan buat plan baik punyer!!! Diorang dah plan surprise party untuk aku. Aduh, Sweet lah korang. Siap bagi hadiah yang aku pernah wish tu. Sumpah aku terharu! Sayang korang ribu-ribu lemon tau!

Lokasi: Wang Solo, Kg.Baru
Muka excited la katanya!
Buah hati pengarang jantung. tq Kirin
takde sapa nak amik kan pic sama-sama, maka nilah jadinya!
Suweet tak? Cute tak? Gerrrram

Aku geget sekor-sekor kang!
Rasa macam nak awet je cupcakes ni. Comelote!

Not only that, menambah kesweet-an mereka. Disamping cup cakes yang comel sampai aku tak sampai hati nak makan , mereka bagi aku ini....


Mula-mula dorang bagi hint yang hadiah tu adalah salah satu dalm wish list aku. Perhhh lagi aku geram tak sabar, mana tau Iphone 4 kan?  koyak cepat - cepat... memang!!! memang dalam wish list pun. Guess what?

Playboy ker aku ni? hahahah
I will PLAY IT SPICY & SEXILY. heheh =)

Kata orang tua, orang berbudi, kita berbahasa kan. Jadi sebagai balasan, aku nak bagi publisiti murahan  besar-besaran kepada mereka yang aku sayang ribu-ribu lemon ni. 

My other half.
BFF since childhood!

Hot 'Chick' katanya! hahaha layankan je lah kan

Gojes sangat bau perfume tu. Sampai sekarang ni, masih terngiang-ngiang lagi pesan Kirin masa bagi hadiah tu " Esok, kau pegi jawab exam, pakai perfume ni, INGAT KITEORANG & JAWAB DENGAN LANCAR!" aduhaiiii.... apsal kau bikin aku gugur jantung ha? Kau tau tak perempuan ni tak kuat iman sangat!

Waktu aku tengah makan-makan tu, tiba si Piqa roommate aku call. Kata suruh balik cepat nak mintak tolong. Dengar suara cemas. Aku takut jugak. Sebab dia tengah demam masa tu. Balik je bilik, dia takde kat bilik. Aku dok pi cari satu blok. Pegi tingkat 3, tingat 4. Masuk toilet, takde pun! Aku call tak angat sebab dua-dua handphone dia tinggal dalam bilik. Aku pun, just tunggu je dia balik. Time nak salin baju tu, tiba-tiba. aku tergerak nak kunci pintu bilik... tup-tup........ HAPPY BIRTHDAY!!!!! fuhyoooo.... ada 5 orang perempuan cantik depan pintu bawak kek!!! Aduhai korang! Suweeeeeeet!!!! 

Suweet lagi. Coklat dia sangat sedap! Pandai tau korang pilih!

Sori kawan-kawan, tak dapat upload banyak gambar sebab memang tak amik gambar sama pun. Mana taknya, aku dengan pakai baju tido dan semua muka selekeh-selekeh je kan! Jadi, gambar kek ni boleh melambangkan betapa suweetnya korang kan? 

Walau apa pun, terima kasih banyak-banyak pada semua! Aku sangat terharu. Terima kasih Kirin, Akim, Kal, Piqa, Ann, Fairuz, Qila dan Piqa Che Hassan. Terima kasih banyak-banyak. Korang sangat baik dan aku akan hargainya sampai bila-bila. Aku doakan kita semua berjaya dunia akhirat! This is what we call as friends! Sentiasa bersama susah dan senang. Ini juga hadiah bermakna dalam hidup aku! Hadiah bila dapat mengenal dengan orang-orang superb seperti kalian!




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search