Bila Birthday Korang Sehari Sebelum Exam! Apa perasaan?

- 14.01
advertise here
Salam semua

4 Mei 2011


turn to 22 years old, today 

A.L.H.A.M.D.U.L.I.L.L.A.H
*the best word to describe my feeling*

Terima kasih pada semua yang wish birthday aku! Moga semua doa kalian pada aku dimakbulkan!
~Amin~


Korang tau tak tensionnya bila besday sehari sebelum exam? tak tau nak feel happy atau apa! 
Invitation untuk celebrate banyak, tapi enjoyment terpaksa disekat sebab orang tua-tua selalu cakap
" Kalau suka sangat, nak menangis lah tu!"
Adoi!!! Apsal lah orang-orang tua kuar ayat cenggitu. Psycho tau tak! Buat aku sangat chuak.


harapan sangat nak dapat untuk hadiah birthday

Hadiah? Apa aku dapat tahun ni? Alhamdulillah dapat Iphone4. Sangat teruja untuk guna handphone baru. Berangan! Mimpi lebih jer aku ni kan? Harapan lah sangat korang nak dapat hadiah mahal cam ni. Tak mampu! Dan secara jujur, menangis bila dapat "HADIAH"  daripada ayah aku. Dia kata "hadiah untuk tahun ni adalah dapat tengok ayah berjalan semula!" Oh... hati makin sayu, rindu dan pilu. It is enough to make me happy on my birthday! 





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search