Terima Kasih Nuffnang Jemput Aku Untuk Premier Screening

- 21.57
advertise here
Salam semua

Disaat-saat peperiksaan hampir tiba ni, rasanya tahap ketensenan semakin meninggi. Tapi, alhamdulillah... ada lagi rezeki daripada Nuffnang! Terima kasih banyak-banyak sebab sudi pilih aku antara yang bertuah untuk pergi ke Premier Screening Movie Scream 4 pada 13 April ni kat GSC 1 Utama.

Bukti email aku ye....

Aku tak join pun contest untuk cerita tu. Aku just join contest untuk cerita The Roomates tu. Tapi dah dapat yang ni, tak kan nak lepaskan peluang lagi kan? Tak nak lah lagi jadi macam KES YANG LEPAS. Menangis aku sorang-sorang. Aku ingat kan lepas jadi macam kes yang lepas tu, nuffnang dah tak nak kawan aku lagi, Alhamdulillah, nak jugak dia kawan aku lagi ni haa...

Untuk projek kali ni, aku dah submit dah confirmation. Jadi, sekarang tengah tunggu je tarikh tu. Sungguh excited ye untuk pergi memandangkan ni adalah projek 1st time aku bersama nuffnang. Pasal cerita Scream 4 tu plak, berkisar kes pembunuhan. Kira movie ni bergenre thriller horror lah. Aku suka cerita cam ni sebab bikin adrenalin aku turun naik. Nanti for sure lah aku akan bagi rating dan review sikit cerita ni ok! Tengok trailer memang mencemaskan. Ni lagi bikin aku chuak ni! 


click this link ok!

So, pada mana-mana blogger yang turut sama dapat invitation ni atau pun yang menang contest yang dianjurkan tu, kita pegi ramai-ramai ok! Kita jumpa kat sana dan kasi gempak GSC 1 Utama!!!! Aku ni kadang tak berapa cam dengan blogger, tapi aku sangat friendly ok! So, do come and greet me. (Ayat DIVA sangat uolls). Hehehehe... seriously, aku sangat mudah mesra dengan orang. Tak kira tua atau muda!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search