Koleksi Gemilang Jaclyn Victor Memang Mantap! Korang Dengarlah....

- 05.40
advertise here
Salam semua

Ada sapa-sapa tak kenal penyanyi ni? Sapa tak kenal, sila terjun daripada KB Mall. Eh!! Jangan!


Aku tak pasti berapa ramai yang tahu akan kewujudan Koleksi Gemilang ni. Lagu- lagu HOT sepanjang zaman macam 'Ku Pendam Sebuah Duka', 'Kau Ilhamku', 'Lagenda', 'Kamelia', 'Isabella', 'Warisan Wanita Terakhir' dan banyak lagi. Secara jujur lagi tulus aku sangat LOOOOIKKKKEEEEEE suara Jaclyn Victor dalam koleksi ni. Suara yang sangat mantap lagi hebat. Tak kesah lah lagu penyanyi lelaki atau perempuan, dia memang pulun habis. Nada suara tinggi dan rendah milik Jac sangat vogue. Tahniah Jac! 


Selain daripada suara yang mantap, satu lagi faktor yang menyebabkan aku sangat giler dengan koleksi sebab lagu-lagu yang dikompile kan semua memang Meletop sepanjang masa. 24 buah lagu dalam satu koleksi. Tak mabuk ke korang? Memang syok je nyanyi waktu dalam kereta! Terimbau segala kenangan dahulu kala kan! hehehe.... jiwang sangat! Dalam banyak-banyak part yang paling aku suka ialah pada waktu 5:30 - 5:31. Musik yang sangat best!

Sekali lagi, memang tahniah pada Jac sebab memang terbukti suara dia terbaik. Mampu bawak lelaki dan lagi perempuan tanpa sikit pun kesumbangan ye. Dan yang terkini, aku sangat layan lagu Jac, Ning dan Shila tu.  Fuh, tapi kalau aku yang nyanyi, mau putus urat kentut uolls!!!

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search