Premiere Screening & Review Movie Scream 4: Aku Bagi 4 Bintang!!!

- 23.58
advertise here
Salam semua

Korang ingat tak yang semalam aku ada EVENT DENGAN NUFFNANG.Event ni merupakan event pertama aku dengan nuffnang. Sangat teruja ye aku. Mana tidaknya, dapat tengok wayang free korang. Mau aku tak excited.Kali ni, aku pergi tengok movie Scream 4 ni dengan bestfriend aku yang bakal ke Australia malam ni. So, ni kira meraikan dia laaa yer. Hehehehe. Thank you so much Akim!

Yes! I'm screaming!!
yeyeye!!! ni dia barang free dari nuffnang

barang free! (bukan yang oren tu! maaf)

Budak comel yang nak ke Aussie. Take care there dear!
Okeh, berbalik pada premiere screening Scream 4. Korang rasa aku bagi berapa bintang untuk movie ni? Korang dengar sini tau aku jerit.... AKU BAGI 4 BINTANG pada cerita ni!!!! Yer, betul! Memang sangat best cerita ni. Penuh dengan kejutan, aksi mencemaskan hingga korang rasa tak boleh nafas. Aku tengok cerita ni asyik tutup telinga je sebab tak nak dengar sound effect yang boleh buat aku menjerit. Yang best, ada satu part dalam cerita ni semua orang menjerit serentak. Seronok aku dengar! Hehehehe... Takde satu scene pun yang memboringkan sebab kejutannya banyak dan memang tidak dijangka. Untuk korang tau sinosis cerita ni cemana, korang SILA KLIK KAT SINI. Kalau korang ni jenis yang minat cerita-cerita yang mendebarkan, cemas dan buat adrenalin korang naik turun, pegilah tengok movie Scream 4 ni. Sumpah, sampai balik pun korang akan ingat setiap adegan dalam cerita tu.





Aku paling suka tagline pembunuh bersiri tu yang mana dia akan call dulu orang yang dia nak bunuh dan soalan pertama dia akan tanya.... " WHAT IS YOUR FAVOURITE SCARRY MOVIE?" Sumpah seram dan psyhco giler suara dia. Pembunuh bersiri ni macam dah plan segala-galanya hingga menyebabkan kita tak boleh nak lari mana-mana. Pembunuhan yang sangat kejam! Aku memang sarankan sangatlah pada semua yang memang minat pada cerita bergenre thriller horror, pegilah tengok cite ni ok! Superb! 

Last but not least, thank you so much Nuffnang for the invitation. Hope to get more! Sekarang ni aku sangat excited untuk NEXT EVENT AKU DENGAN NUFFNANG! I love you lah Nuffnang!!!!

Burger pun cap Nuffnang tau! Korang Mampu???
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search