Biadap Punya Penjual Soya! Ko Meludah Dalam Air Soya Tu??? [Video]

- 05.28
advertise here
Salam semua

Korang semua dah makan? Kalau dah makan, alhamdulillah bagus! Korang beli makanan kat mana? Kat cafe? Kat kedai mamak atau kat warung tepi jalan? Okey tak kisah lah kedai mana pun yang korang pilih untuk beli makanan tu yer, paling penting korang kena pilih yang betul-betul menjaga kebersihan. Bukan apa, aku naik nak muntah sangat tengok video ni. Yang mana penjual air soya tepi jalan meludah ke dalam setiap bungkusan air soya yang nak dijual tu! WEDERRRRRRRRRRRR!!! Sumpah, aku nak muntah bila tengok. Geli syioooot!!!



Lokasi kejadian adalah di Bandar Baru Bangi yang mana dikatakan berdepan dengan Shell. Sorry, aku tak berapa pasti exact location. Kalau korang nak tau, korang leh dengar info-info yang akak jururekod ni bagitau. Nada suara dia memang marah giler lah! Aku dengan roommate aku tengok pun menyumpah sambil muntah tengok video ni. 

Aku rasa, penjual ni gunakan cara tu sebagai pelaris la atau orang kata mandrem kasi laku dia meniaga air soya tu. Haishhh, ada jugak orang yang macam ni. Sungguh keji mereka ni. Kita dok beli kata sedap-sedap.. rupanya barang kotor dibagi! Yek!!! Geli. Kembang tekak aku! Betul kata mak aku, jangan beli air tepi jalan!!!



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search