Menang Sony Vaio S Series dengan Jawab 3 Soalan Mudah & Pantas!

- 02.27
advertise here
Salam semua

Sekarang ni, banyak syarikat yang mengiklankan hadiah-hadiah best untuk dimenangi kan. Aku rasa sangat smart strategi dorang dalam mempromosikan barang dengan menganjurkan contest dan hadiah-hadiah yang super best. Aku pun join lah sama, mana tau ada rezeki kan katanya? SONY, syarikat yang memang dah terkenal sekarang ni pun turut menggunakan cara yang sama dalam mempromosikan produk terbaru dorang iaitu SONY VAIO S Series. Terkini, dorang nak bagi SONY VAIO S SERIES freee kat korang! Tapi cemana caranya??? Senang je.... scroll down bebeh!


hadiah yang bakal korang menangi

 Korang hanya perlu menjawab 3 soalan mudah tapi mestilah pantas!!!! Perghhhhhhhhhhh meleleh!!!! Caranya mudah sahaja:



1. Mula-mula korang kena baca dulu sedikit info mengenai produk terbaru Sony Vaio S Series ni pada BUTTON ABOUT VAIO S. Korang bacalah daripada Overview sampai ke Specifications tu. Wajib baca! 

2. Agak-agak dah ready, Klik je pada button CONTEST



3. Untuk lebih confident, Klik pada How To Win Button. Ada sedikit info kat situ.


 4.  Kalau dah confident, boleh je terus tekan LET'S PLAY. Jangan bimbang, kalau korang tak ingat, kat tepi soalan-soalan tu ada satu commercial yang tunjukkan jawapannya. Mudah sangat!

Aku pun dengan jaya dan pantasnya, menjawablah soalan-soalan mudah yang dikemukakan. Nak tengok berapa speed aku??? TARAAAAAAAAAAA....


Tak taulah speed orang lain berapa. Maybe ada yang lagi pantas kot? hehehe.. alah submit je lah kan. Rezeki ada dimana-mana. Yang penting kita berusaha! So, apa lagi korang? Jom sama-sama kita cuba try test. Untung sabut, bawaklah balik SONY VAIO S SERIES tu!!! Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama SONY DI KEBAS ORANG!!!! Klik Link kat bawah untuk JOIN CONTEST.


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search