Nafas Baru Blog Aku! Segar Gitu!

- 22.13
advertise here
Salam semua

Sapa perasan yang blog aku dah berubah wajah? Kalau korang tak perasan, maknanya dah lama bebenor lah korang tak jengok aku kan? Alahai sedihnya!!! Tapi tak pelah. Faham. Semua orang sibuk kan. Korang tau tak, aku sangat-sangat teruja dengan penampilan baru blog aku ni. Aku rasa mood nak berbloging mencanak-canak naik semalam. Mana tidaknya, sebelum pergi kelas, blog masih biasa... tiba-tiba habis kelas (dalam 2 jam je), bukak blog balik....TARAAAAAAAAAAA................. gempak gile header dan blog aku! Malu pun ada sebab tu... tertonngok kat atas muka aku yang lebar bagai! Tapi... ada aku kesah? Blog aku, mestilah blog aku. Kang nanti kalau aku pakai muka Liyana Lunia kan... sia-sia je kena penampor dengan dia! hehehehe

Untuk pengubahsuaian blog ni, aku menggunakan perkhidmatan blogger hebat lagi terkenal lagi mantap grafiknya. Dia ialah ALIEFF! Budak Law yer. Jangan kata budak Law buta seni. Alieff sangatlah pantas dan hebat korang ubah suai blog ni. Korang cakap je nak apa, sanggup Alieff usahakan. Perkhidmatannya jugak pantas dan sangat puas hati! Thank you so much Alieff!!! You make my day! 

Jadi, bila orang dah berbudi tu kan, pandai-pandailah berbahasa. Aku nak promote sikitlah. Sapa-sapa yang rasa blog dia macam boring je, atau perlukan something new, marilah gunakan perkhidmatan Alieff! Murah sahaja dan yang paling penting SERVICE dia TIP TOP!!!


dibuang jangan. disimpan kenangan!

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search