Siapa Mahu Teman Aku Jumpa Aznil Nawawi?

- 10.31
advertise here
Salam semua

Sapa peminat Aznil Haji Nawawi? Pasti ramai yang angkat tangan kan? Iyer, aku jugak salah sorang dari peminat Pak Nil. Sememangnya, salah satu impian aku, aku nak jumpa Pak Nil sebab aku kagum dengan bakat kepetahannya berbicara dalam mengacarakan sebarang rancangan dan aku jugak bangga dengan dia sebab dia   "Popular with a Brain!". Dia merupakan lulusan UM okeh! My beloooooooved campus ni!!!!


Apa yang menariknya, impian aku ni untuk berjumpa dengan Pak Nil bakal tercapai 12 Mac ni!!!! Apsal tak percaya??? hehehehe.... believe on me... aku akan jumpa Pak Nil di Tasik Titiwangsa korang... dating lah! Jangan jeles yer....



Tapi.....


Itupun kalau aku berjaya dapat satu daripada 30 pemenang bertuah untuk satu contest yang dianjurkan Nuffnang! Satu KONSERT HORE-HORE bersama Pak Nil  akan berlangsung di Tasik Titiwangsa pada tarikh tersebut. Korang pun boleh pergi jugak secara percuma dengan syarat korang terpilih sebagai 30 pemenang komen terbaik dengan slogan "DALAM BANYAK-BANYAK ARTIS, AZNIL BERJAYA MENCUIT HATI SAYA KERANA......" 



haaaaaaaaaa.......sambungkan jelah slogan tu. buat kreatif + gempak + bombastic okeh! Mana tau rezeki korang! Dapatlah kita jumpa di sanaaaaaaaaaaaa.............Jadi apa tunggu lagi, mari ramai-ramai sertai kontest ini! aku dah join!!!! 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search