CEO Apple Inc. Hanya Mampu Hidup 6 Minggu Lagi?

- 07.48
advertise here
Salam semua.

Siapa antara readers aku yang pakai gadget jenis Apple? Fuhyooooo bombastic siot korang pakai Apple's Gadget sebab aku tau harga satu-satunya, kalau tak cecah ribuan ringgit jangan panggil Apple la kan!  Semua yang pakai Apple's ni for sure lah korang ada satu standard korang sendiri. 

sumber: google
Tapi, ada satu berita yang agak sedih jugak untuk aku kongsikan. Khabar dari Apple's Factory mengatakan yang CEO Apple, Steve Job dikhabarkan hanya mampu hidup untuk 6 minggu sahaja lagi! Kurang daripada 2 bulan daripada sekarang.... 

Ini adalah disebabkan Steve Job menghidap kanser pankreas yang telah sekian lama iaitu sekitar 7 tahun. Buat masa sekarang ni, Steve memohon medical leave supaya dia boleh recover dan fokus untuk kesihatan dia. Steve yang memiliki kekayaan $6 million dilihat oleh wartawan kini dalam keadaan lemah dan kehilangan berat badan yang sangat-sangat.

sumber: National Enquirer

Kesian jugak aku baca berita dia ni kan... than aku realize sesuatu... walaupun kita kaya macam mana pun, tapi kalau kita tidak diberi kesihatan dan ketenangan, semua harta benda tu tak boleh berikan kebahagiaan yang mutlak! Mari fikir dan renung!

* materials daripada : http://tallboyz.blogspot.com/ <-----mari datang blog budak tinggi ni! 



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search