Sentap Hati Mak Nak tengok Dato' Siti

- 22.30
advertise here
Salam semua

Perempuan dan fesyen memang tak dapat ditolak la kan. Semalam aku berkesempatan melawat blog salah sorang fashion designer terkenal RIZMAN RUZAINI . Ni semua sebab aku nak tengok page Hatta Dolmat yang sedang buat satu contest untuk develop website baru dia gara-gara di hack orang yang jahat dan tak bertanggungjawab. Sapa-sapa yang berminat, korang masuklah contest HD tu k. Hadiah lumayan!!!

Bila aku round-round blog RR ni kan, pergh..........takde perkataan yang boleh aku keluarkan selain PERGHHH tu!!! RR merupakan fashion designer untuk kebanyakan artis popiler tanah air. Dan yang selalu memperagakan baju RR ialah Dato' Siti. Memang kelassss laaaa ko kan RR! Tabik spring!

Jomlah semua cuci mata tgk koleksi RR ni pada Dato' Siti....baju semua tip top you! tak mampu aku nak beli! Dapat tengok pun jadiklah....(lagipun, takde saiz aku laaa) 














                                           

                      


aduh! gojes laaa! Hebat kan rekaan RR ni.. so korang, sapa yang ada banyak duit, sila buat baju dgn RR. Sebenarnya banyak lagi, tapi aku tak boleh tahan tengok lama-lama...Aku dah makan hati dah ni....

Last but not least....

Konvensyen Wanita di KLCC *psst* masa tu bangga dapat present dpn VVIP!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search