Aku Anak Yang Menyusahkan!

- 04.09
advertise here
Salam semua


Sekali lagi aku publish entry berbentuk kekecewaan. Aku tak tau nak share dengan sapa. Dengan korang je lah. Aku just nak mintak maaf pada mak dengan bapak aku. Aku mungkin tak seperti anak yang diharapkan. Sentiasa je menyusahkan dorang. Aku mungkin tak seperti yang diimpikan. Selalu je bagi kekecewaan. Tapi percayalah aku dah buat yang terbaik. Mungkin belum cukup agaknya. Dan macam yang pernah aku bagitau, aku sedang memperbaiki hubungan dengan tuhan. Dialah tempat aku mengadu. Dalam keadaan macam ni, bukan senang untuk aku berhadapan dengan semua orang. Setiap kali mak aku telefon je, hati aku ni rasa berkecai. Menusuk je suara dia. Lagi-lagi suara ayah aku. Aduuhaaaiiii.... mom & dad. I'm sorry! Sekarang kite memang susahkan mak dengan ayah, tapi percayalah satu hari nanti kitalah orang yang membahagiakan mak dan ayah! Mak dan ayah tolonglah faham keadaan kita. Kita betul-betul tertekan. Doakanlah kita.....
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search